Regulamin sprzedaży internetowej prowadzonej przez

B2 Paweł Brzeziński
84-351 Nowa Wieś Lęborska , Darżkowo 2a

NIP 841-140-80-20

email: biuro@b2meble.pl
tel. +48 690 828 888

1. Dokonującym zakupów w sklepie może być tylko osoba pełnoletnia , osoba fizyczna lub prawna.
2. Wszystkie podane ceny produktów są wyrażone w PLN i zawierają podatek VAT, ale nie zawierają kosztów wysyłki zamówionych towarów chyba, że zostało zaznaczone inaczej w opisie konkretnego produktu.
3. Produkty przedstawione na zdjęciach w sklepie mogą nieznacznie odbiegać od oryginału. Dodatkowe informacje dotyczące sprzedawanych produktów można uzyskać kontaktując się z firmą.

Warunki realizacji zamówień :

1. Potwierdzenie zamówienia z podaniem terminu jego realizacji zostanie wysłane e-mailem w ciągu 3 dni roboczych.

2. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia w ciągu 4 dni roboczych z winy zamawiającego (np. nie właściwy adres e-mail lub numer telefonu), zamówienie zostanie anulowane.

3. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest jednoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury VAT bez konieczności uzyskania jego podpisu.

4. W przypadku niestandardowych towarów (dotyczy towarów na specjalne zamówienia) zamówienie zostanie zrealizowane po wpłacie zaliczki uzgodnionej telefonicznie lub pisemnie.

5. Z chwilą przyjęcia potwierdzenia zamówienia przez sklep dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy firmą B2Meble i Nabywcą umowy sprzedaży towaru.

6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY (Zwroty)


6.1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy sprzedaży towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odbioru przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy nadanie towaru z fakturą VAT przed jego upływem na adres ( B2 Meble , 84-351 Nowa Wieś Lęborska , Darżkowo 2a ) lub wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres biuro@b2meble.pl. Wpłacone środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia przez Klienta od umowy na rachunek bankowy wskazany przez Klienta, pod warunkiem zwrotu towaru. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Towar powinien być w stanie niezmienionym oraz w oryginalnym opakowaniu. Zwrot i wymiana towaru nie dotyczą zamówień złożonych przez firmy, instytucje, stowarzyszenia, fundacje i inne podmioty lub osoby prowadzące działalność gospodarczą.

6.2. Przesyłki odsyłane do Sklepu za pobraniem nie będą przez Sklep odbierane.

6.3. Przesyłki wysłane na koszt Sklepu również nie będą przez Sklep odbierane.

6.4. Klient odstępujący od umowy otrzymuje do akceptacji fakturę korygującą, przesłaną przez Sklep drogą elektroniczną.

6.5. Towary wykraczające poza standardową ofertę sklepu, wyprodukowane na indywidualne zamówienie Klienta nie podlegają zwrotowi.

Formy płatności

1. Płatności za zakup towarów w sklepie można dokonywać w następujący sposób:

Gotówka – w przypadku odbioru własnego,

Przelew tradycyjny - płatnośc z góry

Przelew za pośrednictwem operatora płatności PayU

Realizacja dostaw :

1. Termin dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi średnio 4 do 5 tygodni. W przypadku towarów niedostępnych w danej chwili Nabywca zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mailem o proponowanym terminie dostawy produktu.

2. Dostawy towaru mogą być realizowane pod wskazany przez Nabywcę adres w następujący sposób:

- Wysyłka kurierska. Cena za przesyłkę zależy od gabarytów i wagi paczki,

- Odbiór własny – bezpłatny odbiór towaru w magazynie sklepu,

- Dowóz transportem firmowym - szczegóły ustalane indywidualnie

3. Osoba odbierająca towar powinna sprawdzić czy przesyłka nie posiada żadnych uszkodzeń powstałych w wyniku transportu. Przyjęcie przesyłki przez Nabywcę potwierdzone jego podpisem bez uwag na liście przewozowym, traktowane jest przez firmę kurierską jako doręczenie przesyłki w stanie nieuszkodzonym. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez firmę kurierską w przypadku uszkodzenia zewnętrznego paczki w transporcie jest spisany w obecności pracownika (kuriera) firmy kurierskiej „Protokołu Reklamacji” którym dysponują pracownicy firmy kurierskiej doręczający przesyłkę. W przypadku jakichkolwiek kłopotów w trakcie doręczania, prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas o tym fakcie..

Faktura VAT

1. Do każdego zakupionego w sklepie towaru dołączona jest faktura Vat.

2. Podczas składania zamówienia należy podać prawidłowe dane niezbędne do wystawienia faktury Vat.

 

Postanowienia ogólne :

1. Akceptacja powyższego regulaminu jest warunkiem złożenia zamówienia.

2. W razie jakichkolwiek pytań należy skontaktować się ze sklepem na adres e-mail: biuro@b2meble.pl


Bądź na bieżąco